po zarejestrowaniu wędrowcze wejdz w start
czary dla maga:
ogniste kule-zadaje 5 % obrażeń potrzebna mana 5
wodna fala-zadaje 10 % obrażeń potrzebna mana 5
piorun-zadaje 15% obrażeń potrzebna mana 10
ognista fala-zadaje 20 % obrażeń potrzebana mana 10
ogromne wodne kule-zadaje 25% obrażeń potrzebna mana 15
deszcz ognia-zadaje 30 % obrażeń potrzeba mana 20
deszcz wody-zadaje 30% obrażeń potrzeba mana 20
włucznia pioruna-zadaje 30 % obrażeni potrzebna mana 20
tarcza ognia-obrona 20 % potrzebna mana 20
tarcza wody-obrona 15% potrzebna mana 20
czary druida:
kule ziemi-zadaje 5% obrażeń potrzebna mana 5
piaskowa lawina-zadaje 10% obrażeń potrzebna mana 5
przyzwanie zwierzęcia (pies,wilk,niedziwić,gryf) zwieże można przyzwać raz do jego zabicia potrzebna mana 10
trzęsienie ziemi-zadaje 15 % obrażeń potrzebna mana 10
ruchome piaski-zadaje 20 % obrażeń potrzeban mana 10
przyzwanie trzewna-zadaje 25% obrażeń potrzebna mana 15
winorosila-zadaje 30 % obrażeni potrzeba mana 20
przyzwanie zwierzęcia(smok,3 głowy pies,hipogryf,olbrzymi pająk taka sama zasada jak przy pierwszym przyzwaniu)-zadaje 30% obrażęń potrzebna mana 30
ziemna tarcza-obrona 20 % potrzeba mana 20
ziemna skura-obrona 15% potrzeba mana 20
czary mnicha:
wiara-zadaje 5 % obrażeń potrzeba mana 5
potępienie-zadaje 10 % obrażeni potrzeba mana 5
cierpienie-zadaje 15 % obrażeni potrzeba mana 10
napiętnowanie-zadaje 20 % obrażeń potrzeba mana 10
wyzwolenie-zadaje 25 % obrażeni potrzeba mana 15
egzorcyzm-zadaje 30 % obrażeni potrzeba mana 20
duchowe uniesienie 30 % obrażeni potrzebna mana 25
zniszczenie 30 % obrażeni potrzebna mana 30
uleczenie-leczy obrazenia 5 % potrzeba mana 20
tarcza snu-obrona 20% potrzebna mana 20
Offline